Sandalele Manilla


Sunt superbe! M-am indragostit de ele din prima clipa! Imi imaginam cum o sa merg ca o zana in aceste incaltari usoare, cu copilul in spate, sute de kilometrii. Ei, bine, m-am trezit busc dupa 5 pasi in fata blocului! Piciorul mi-a alunecat in fata, degetele au iesit pe-afara. M-am oprit. Am refacut legatura. Textura pamblicii este foarte alunecoasa, asa ca s-a desfacut din nou. In fine, m-am tot chinuit asa pana cind m-am decis sa le fac retur sau sa le dau la un pret mai mic, cuiva care are piciorul mai lat, chestie care, cred eu, ar imbunatati semnificativ situatia. Acum astept cu nerabdare sandalele pe care mi le-am comandat de pe net. Sunt in intregime din piele si mi se par superbe! Dar din nou, asa mi s-au parut si sandalale Manilla :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu